Sonntag, 6. Juli 2014

Ja

Niedlugo idziemy do szkoly w odwiedziny. Czyli ja i moje Vorschulkinder*. Tych dzieci, ktore odchodza z mojej grupy, by we wrzesniu rozpoczac edukacje szkolna jest w tym roku 13.
W zwiazku z tym w moim warsztacie bylo wielkie malowanie portretow. Zabierzemy je do szkoly w prezencie a we wrzesniu kazde z dzieci znajdzie w swojej klasie swoj portret. Kiedy tak malowalismy, a przez caly tydzien przewinely sie przez warsztat wszystkie Vorschulkinder z calego przedszkola czyli 54 dzieciaki, do stolika przysiadla sie prawie 4 letnia Lena i stworzyla takie o to malowidlo. Zgadnijcie kto na nim jest ;)


*Vorschulkinder to okreslenie na dzieci w ostatnim roku przed szkola. W polsce sa to dzieci zerowkowe ale mi jakos tutaj wcale ta zerowka nie pasuje dlatego wpisalam to niemieckie slowko.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen